torsdag 18 augusti 2011

Jobb jobb jobb

har massa att stå i nu ett tag här.
kommande saker som väntar på en och folk man ska spå mm.
ja detta kommer bli en intensiv höst känns redan som så.

så jag skriver väl på när jag kan och hinner och orkar.

nu äntligen då bloggen fungerar så ska jag ej skriva så mycket utan stänga ner dator för kvällen och åter kommer nog under morgon dagen om det fungerar här.

vill bara skriva oxå att få bekräftelse på det man gör på sin väg är alltid skoj.
det fick jag idag en del det betyder då att det är min rätta väg jag går på när jag kan få andra att må bra och hjälpa dem på deras väg.

sen finnes det dem som ej ger något som bara tar det får jag bli lite mer hård med att säga ifrån lite mer.
det finns gränser.

så idag är jag glad att jag kunnat hjälpa någon, att det jag gör uppskattas.
det tar jag till mig ,resten sånt dåligt ja det kvittar. :) för vad gör det om hundra år?


kram kärlek ljus

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar