tisdag 23 augusti 2011

Pacman sökes?



om jag hade en liten pacman som sprang runt nu här som åt upp all min damm och hår smuts!som kunde sånt jag ej kan eller hinner med så jag slipper anställa personeer som ej kan sitt jobb sitt yrke.
så jag söker efter en pacman som vill jobba gratis och som inte lämnar skiten efter sig då den går för jag är så trött på dem som ej håller måttet
vill även ha en pacman som kan få jobbet gjort och inget gnäll
utan ser till att vara skötsam och snabb kommer i tid med lämnar mitt hem utan ett spår av att han ens varit här
det finns dem som ej håller måttet sorry men skärpning drar ej alla över en kant men jag har fått nog av dessa nu
som
snickrare
vatten och avlopps killar
flyttkillar
och framförallt tak killar och glas killar
för ni gör ej jobbet perfeckt ni sviker i slut ändan i allafall inse fakta lova ej att komma till en i tid om ni ej kan och inse fakta ta reda pånvad ni ska ha för saker med er innan ni kommer och snälla du borde väl veta vad det gäller och inte anta jag har verktygen hemma
annat är det med oss tjejer vi skulle ej sparka sönder en vägg eller ta sönder ett golv eller ta sönder köket då vi byter rör för vi skulel ej anställa inkompetent folk som är praktikanter till viktiga jobb,som byter ut halva hall golvet fasten det var i köket läckan var för någon råkade ta sönder EN golv panel?
och skulle ej lämna spår efter sig att dem sparkat sönder kökets vit varor samt kökets vägg?
vi skulle ej heller göra jobbet slarvigt,vi skulle ta ansvar för det vi gjort ev fel inte skylla på en ung tjej gjort det själv?
så ja jag söker en pacman som man hjälpa mig i fortsättningen med alltet för nu har jag fått nog av snick snackare som ej håller måttet.eller jag gör allt själv bättre det eller med någon jag känner för dem skulle ej våga ljuga eller kalla mig lögnerska!;),dem skulle ta sitt ansvar att fixa till åtgärda det dem gjort fel.
det där är några saker jag varit med om
och låssmedsgubbar som ej kan komma för dem tyckte det ej var så viktigt ifall den personen som bor där ej känner sig säker ens överlever över helgen?för det hade han ej med att göra med? så att få sluta tidigare en fredag det var toppen det men ej tänka på en människa medmänniska som kunde dött den helgen för ett farligt ex hon hade efter sig som kunde ta sig in,hon bad med gråten i hlasne för hon var så rädd hur kan man vara så känslo kall och ej hjälpa till?
så jag söker en pacman dem verkar ju trevliga och skötsamma.;)
heltids anställning till allt i allo eller så gör jag väl jobbet själv.


kram ljus kärlek
Selene Mångudinnan som fått nog av folk som ej kan hålla det deras fina diplomer stora ord på väggen står för om ni ej får jobbet gjort eller bara snackar en massa skit!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar