måndag 29 augusti 2011

Kom närmare

min familj igår kväll än jag någonsin känt mig. <3
tack svart måne för du hjälpte mig med detta.
det känns härligt tryggt och super bra.<3

trots att jag bor en bit ifrån så känns detta som ingenting ingen kan göra något som bryter
det som hände ikväll. <3

känns bra att oavsett om vissa försöker som ej riktigt hör till familjen det räcker ej om man får barn med en i familjen man ska vara gift med.och accepteras av resterande familjen.men det lär ju ej ske.
så låga försök med att smutsa ner mig den jag är fungerar icke och accepteras icke det blir bara värre för er som gör det märkte jag tydligt.
då det tog tvärtom effekt istället. =D

 men fy och tvi för sånt och det fungerade inte! åter till avsändaren med skitet du försökte med.

helt enkelt tvärtom vi kom närmare så gratulerar till det misslyckade fiaskot till försök lilla du.
du kommer aldrig lyckas

det är allt för många som bryr sig om mig så dem kommer ej tillåta det
jag är överväldigad över er alla som kommit för min skull
över er alla som finns där för min skull
i mitt liv som hjälper mig stödjer mig
ni vet vilka ni är <3 er!

kram kärlek ljus
selene whitegoddess mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar