onsdag 17 augusti 2011

Börjar om på nytt igen!


i mina ögon syns min gamla själ och min själ finnes där i
man kan se min glöd passion för det jag gör är oxå att jag vill hjälpa så många jag kan på min väg
man kan se jag är ärlig och sann med min avsikter och mål i livet. 
och det jag jobbar med att den är sann att jag är en gammal själ det ser dem som möter mig och ser in i mina stora ljus gröna ögon dem ser jag är sann
och en äkta häxa magiker helare kloka wicca pagan medial indian naturbarn hedning mm mm mm alla dem liv jag levat bär jag i min själsarv o gener
jag är den jag är för det är den jag är ämnad att vara
ledsen om det ej passar alla men jag kan ej behaga alla kan bara vara den jag är
ingen är perfeckt inte ens jag
även solen har fläckar fasten jag ska komma med solen ,glädje och lycka så hoppas jag att kan kan komma med lite månljus och annat sus och dus på min väg att någon finner mig intressant nog ändå!?
Selene Mångudinnan

Börjar på nytt börjar om igen.
Med mig själv känns som denna hösten som nu är intågande att jag ska göra det mer och mer.
hösten är den rätta tiden för detta.så nu är det rätt tid.
för saker som kommer ändras till det bättre efter en tid av dimma.

Magi en häxas liv att ta sig tid till sig själv bara som att sitta och andas in ljus.

Igår skrev lite mer om detta nu som i en häxas dagbok.läs gärna där.
satt jag vid mitt runda bord på en banan lövpall och såg in i mina tre ljus jag har för mån magi och haft tända några dagars tid.
så fina och vackra så mysigt.

så vackert du har gjort här månbarnet hörde jag någon säga.
,kände att någon var där nämligen morfar kom förbi men hela rummet kändes jaha ni är här igen den känslan.
nu är det samling som alla fick och satte sig på egna kuddar mm.fasten jag ej har mer sitt platser än för två.

jag var ledsen jag visste varken in eller ut.
var så trött som ett vilset barn som ej kan gråta skratta gråten har fastnat och skratten dör vad har hänt kära du hör jag!

jag sa hjälp mig inget jag gör hjälper jag är så trött på allt o livet och trött.
jag vet ej vem jag är sen en tid tillbaka jag orkar ej mer nu.så hjälp mig jag måste hitta hem lugnet och kraften igen jag är tom nu så trött så trött.
jag behöver hjälp hur ska jag göra morfar eller ni andra hjälp mig bad jag.
så satt jag där dem kramade mig tröstade mig klappade mig på kinden höll om mig rörde vid mig det blåste kallt o vartm i det rummet jag såg skuggor o kände glädje o oro som någon gick runt mig och tänkte.
dem gav mig nog healing i går kväll satt där i timmar.

men det kändes som jag var i en dimma än har varit i en dimma länge nu.
inte orkat ta mig ur den accepterat jag ska lära mig saker andra saker nu.
som att lyssna på mig själv exvis.
ge mig sjäölv mer tid ha mer balans växa som person.
har fått många läxor jag fått lära mig av i sommar.
bra läxor som varit jobbiga.
bota min hundallergi och lite hundrädsla ex. ;)
bota min misstro (som han som slog och andra tagit ifrån mig sen länge tillbaka nu :( ...)om folk och nya möten med nya personer,platser pga det jag varit med om kanske i livet är det ej så konstigt man är rädd eller har rädslor eller oro okunskap ilska mm som  man jobbat med.ilska att behlva ständigt be om ursäkt för något jag ej behlver be om ursäkt för ex för jag andas såna dumheter. :(
så jag har vuxit jag har mognat till jag har växt som fasen.

jag jobbar med min kappa av extra kilon dock tycker min kropp att väga mycket så det går väl si o så med den biten men fett byts ut till muskler är ju fantastiskt.

jag är inget offer jag är en vinnare jag är en segrarinna! <3

jag har jobbat med den boken som jag läst ut hela som jag skulle jobba med.
har ej dock hållit den i min hand på länge.

dags att ta fram den igen,läsa oxå.jobba mer med den.

så ja jag har jobbat hela sommaren med sånt samt min vardag butik mm bitar.

är trött fick ingen semester.;) behlver andas vila dansa leka bara vara lite med.,
som jag hade behövt så väl nu när hösten börjar då ett nytt kapitel väntar.nya krafter måste man ha då för det kapitlet.

så jag tar lite lugnt i några dagar så jag ej går ner mig totalt och det blir dåligt igen har ju kommit sån lång bit nu. :)

mått bra hela sommaren är glad lycklig har ej varit det på länge.äntligen det är jag värd och mer gott där väntar på mig jag vet o känner det.

kännt mig förvirrad för det känns så bra vad är detta liksom?=)
för jag levat i kaos oros skit länge i så många liv o år av smärta o mm nu får det räcka nu väljer jag lycka och kärlek och accepstanns av andra på min väg.
ingen folk spottar på mer.
ne nu får det vara nog.har alltdi fått skit pga hur jag ser ut.
vad är det om?
om jag våre så ful så ful så låt mig vara det eller vacker låt mig vara det jag blir så arg på detta jag ej får kan vara den jag är för jag passar ej in.
jag kan ju knappast göra dem som nu hatar mig en tjänst och dö och dö.
nej nej det kan jag ej har allt för mycket att göra så det kan jag ej tyvärrr..

såna här dagar då man känner sån hat behlver man fyllas med kärlek mm

min släkt är med mig dem gav mig så mycket igår.
healing kärlek mm..en stund gav mig healing kärlek som jag ej tyvärr fåt känna på länge från andra i min närhet.

jo jag har några taclsam för er ni är med mig jämt! ;) <3

min morfar vet jag är trött nu han tom såg till jag borstade tänderna tack morfar som påminner mig ibland när jag är snurrig typ  ;) hahaha
eller var det hans och försöker rädda hela världen den komentaren etsar sig fast du kan bara rädda dig själv nu det är det jag gör oxå ;)
så morfar som hjälpte till jag var så slut efter denna healingen och kärleken denna upplevelsen igår mne på ett bra sett trött för jag var utmattad trött av bra saker skönt somnade som en stock uppe med tuppen ;) pigg glad men trött nu ska jag bara vakna till. ;)

igår
alla korten jag spådde i dem var så själv klara dem gav mig så mycket alla möten jag hade gav mig med så mycket.

känna jag var en del i det och kan det snart igen.
kanske ska ha såna här stunder lite då och då för jag mår ju bra av det.

tända ljus göra fint i mitt runda altarbord i mitt andliga fina mysiga rum. <3
dem som kommer flytta hit sen kommer känna sån kärlek i detta huset,ro.
det gör jag men rastlösheten är att jag måste vidare och för mina drömmars skull.
synd ingen än funnit vårt hus lika spännande som det varit att bott här.vilken resa på några år jag gjort.;) vilken grej.
kommer sakna det med mitt första hus häxan första hus och hem som jag kunnat kalla hem för. <3 ;)
men jag vill gå vidare nu jag är redo för ny tid väntar och jag vill så fort jag kan börja där.

på en ny stig ny väg.och det är jag värd.
byter till något bättre.
det känns rätt.

vill bara att allt ska gå fort nog.nu nu nu.:P

tack ni som var med mig igår

tror tom  mångudinnan själv i blått var med mig.då en vän känner av någon i blått med för min skull. ;) hahaha

härligt att få dubbel bekräftelse
då jag varit i dimman blir jag osäker på vad som stämmer vad är sant.
då jag tvekat på den jag är då jag vuxit så mycket att jag kände nu kan jag visa er alla detta är jag.

ja jag är tatuerad jag är kvinna jag är en tokig glad tjej ofast.
jag vet ej allt jag än är.

jag vet att vi har massa att lära oss.
som jag med har att lära.

jag har fått jobba så hårt för att vara här.

jag är värd att vara här där jag är.

jag ska synas jag ska höras jag är viktig jag har levat ,levt och sett hört varit med om massa för att vara här och nu.
för jag har saker att berätta jag är en person som sett ser saker jag har varit med om saker och lärt mig saker men jag är en vanlig tjej som har känslor med.

som jobbat hårt.varje steg jag tat har varit tung.


tråkigt det finnes kanske dem som tycker jag lyfter mig till skyarna med mina ord eller som tom ser på mig som vem är hon måne tro?:D
ja jag är hennes syster som lyser för oss som ger oss så mycket jag kan ej ge många så mycket hon ger men jag ger det jag kan.;)
och jag gör det jag kan.
det lilla som att skriva här kanske ger någon något.

jag hoppas det!

mina ord i denna bloggen eller i den andra bloggen är från mig mitt hjärta
men dem är mina och inget jag skryter om mitt liv och den jag är med mina gåvor.
behövs inte göra det utan detta är mina tankar,dem kommer som dem kommer.

för jordens skull gör vi nog alla det vi kan för att hjälpa jorden.
jag gör mitt.
jobbar med att heala ge healing o mm vad jag nu gör.
jag är ej perfeckt där det är ingen men alla gör vi något.det är det jorden behöver och vi. ;)


jag får sån berkäftelse på min väg jag nu går att jag är på väg rätt det känns så självklart.
om jag är utvald för något och som vi alla är så ska vi väl ta vara på det vi har, att jobba på och göra vårt bästa.

mitt mål är att nå många och att få många att inse vi förbrukar vår jord vi kan ej hålla på så här.
även att magi och det okända andar mm komunicera med våra djur har en stor del i våra liv och att kunna hjälpa en person till avslut eller råd eller stöd det är för mig en gåva.
samt healing att ge den till andra är för mig en stor gåva som jag är glad jag har,vågar använda mig av.
som ej alltid varit så självklart för mig som det är nu den ska användas av. ;)

alla behöver pengar allt jag tjänar går till min butik eller som jag skänker bort tom oxå även till min mage jag behöver näring jag med mat kostar pengar som annat som vi alla vet.
behöver ej försvara detta känner då jag utan nämner det för det känns viktigt att göra så.

jag är inte perfeckt har inte sagt det jag lär och lär ut det jag kan.

alla har vi en del i en magisk cirkel.det är underbart att få lära sig och att växa.

har dagar då jag är på botten och dagar då jag kommer ihåg man ska ej vara där i det gamla dåliga man ska vara nu jag håller mig precis flytande.har balans och kanske tom kan ta mig upp ur dessa vatten ibland och ila inte behlva hela tiden försvara den jag är och vart jag kommer ifrån.
det ska ingen behöva göra.
alla är vi unika och kommit för att följa våra livsvägar som jag alltid gjort och gör idag med.men i detta livet är det alltid förklara mig det ska jag ge fan i.tror folk så dåligt om mig trots dem känner i hjärta och ben in i märgen jag är äkta så räcker ej det?
måste det finnas en dålig orsak ja jo det finns det min var en taskig uppväxt och risig barndom och våldtäck och misshandel mm.så fan tacka att jag levt och jag försöker leva idag med.

så har jag min blogg det fina saker jag får se som gör jag lever och orkar pga allt jag sett kännt i så många liv.
det känns som en gåva att få dela med mig av det jag får till mig ja är bara ett verktyg. ;) <3

min gudinna gjorde sig närvarande under denna fullmånsperiod som var så stark
och hon klämnade nog ingen oberörd mig poåverkade hon kraftigt
på många sett.

hon kom verkligen till mig både igår oxå och dem dagar då det varit fullmåne.igår avslutades det hemma hos mig i mitt andliga rum.

det var som en fest vi firade.
det var med vedmod jag släckte ljusen när jag kände allt gått hem.
när ses vi snart igen?

saknaden är stor efter mina besökare och vänner och familj.

jag älskar er tack för igår.

så igår släppte jag dåliga saker och ska ej hålla käften längre må hända grova ord men jag känner hur bägaren rinner över när jag blir arg blir jag arg blir jag det.
blir jag ledsen blir jag det.
jag är kvinna häxa och varför ska jag vara tyst för?
så många år vi kvinnor fått vara tyst för vad o vems skull?

ingen ska behöva stänga inne sina känslor och smyga med att existera det är jag trött på.
därför jag gick ut med vem jag var och gissa vad jag får skit för det med?

vad spelar det för roll vem jag är jag är samma person som innan ni visste vem jag var.inget har förändrats.

min mångudinna lyste så starkt igår när jag var ute och så fick jag se två farkoster flyga på himmlen fick till mig oxå när jag satt i mitt rum ett namn

celestine selestine så det ska kollas upp.
tror det var en ängels namn.för jag kände någon närma sig mig men jag vet ej vem för det var så många.

var som berusad där jag var i detta.
kändes fint.

jag var utvald att sitta och se detta känna detta det finns inga ord som är av sån tacksamhet jag nu känner över den jag är över det jag får se o känna med.


så jag börjar på nytt från o med igår lämnar saker bakom mig jag ej behöver bära mer som skuld eller skam över jag är stark äntligen efter alla år.
trygg med vem jag är.
den lilla mobbade ful söta flickan växte upp.
hon blev tatuerad vågade vara den hon är ämnad att vara efter allt hon fått vara med om tillslut är hon här och vågar vara där hon just nu är,vara det hon är inget mer.
nej tyck ej synd om mig pga mitt förflutna mina sår min ryggsäck jag bär på utan tyck bra om mig om ni gör det
för den jag är nu
,för det jag gör nu

jag ger tillbaka så mkt jag kan för det jag fått och får till mig

hoppas mina inlägg får er att le gråta och skratta
och känna glädje
även få inspiration
och att ni får en tankeställare med nytta o nöje bloggen hoppas det är ni ser mina inlägg

och för kropp och själ är bloggen
med.

healing och all min kärlek och ljus

mångudinnan Selene
ps jag skrev som jag känner rakt på
blir beskylld för det ena och det andra som att jag tänker på mig själv dem senaste dagarna skrattar dem känner inte mig särsklit väl dem då inte och med tiden då blir jag tillsut så här att jag nu ska ej hålla käften gillar inte någon mig efter detta exvis inlägget så är det väl trist jag kommer fortsätta skriva tills fingrarna ej fungerar mer så det så! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar