söndag 14 augusti 2011

I natt jag drömde



             konstiga saker minns dock ej vad men det jag minns jag såg var två mystiska fenomen
                                     en innan jag la mig som något gick förbi min säng
                                    som något fladdrade som en klänning. ;)
                       typ  något som skimrade liksom som tyll något tunnt en klänning som sagt
                  aha Anna. tänkte jag för mig själv men vet ej eller var det hennes son min morfar aleksanteri      som visade sig redan då? hm  nej det var en klänning vill stå fast vi det nog allt.
        vet ej men det kändes trygt det kändes mer som det var flera som var hos mig igår natt. :)

                             Kanske var det tom min mångudinna som tittade in själv! :)
                                  jag vet bara jag kände sådan kärlek och glädje av det

                            Jag minns oxå jag såg en orb flyga förbi jjag hade så sovit några timmar och prata                                           i sömnen eller diskuterat med någon så jag följde den
                               så försvann den sen poff lika fort som den dök upp.
                                        så somnade jag om igen som inget hänt
            jag vet jag tänkte ser min anam cara detta med wowo,ser du tror jag att jag sa så försvann den.
                                    men det var så häftigt vad då se en orb för min syn
kan man se dem bara så där inget jag gjort inte så länge inste så stora dock har sett mindre kom jag på nu
                                  men se det så där ,inte se det på kort och film utan mitt i natten ovanför ens säng?
                 ,när man är i drömtillstånd ser man en orb flyga förbi en inte dirket något jag ser var dag.
                                                  ja det var häftigt i allafall.

vilken gåva att få se denna orb och glimt av andra sidan.klart jag kan se den men jag har den senaste tiden varit stängd mer varit i en dimma som nu så lättar den igen. det känns härligt det.
jag har ej mått bra haft en hel del annat så det känns så skönt att oxå få ta en liten break fasten det ej blir helt utan bara så där lite avstånd inte hade detta hela tiden som dt varit med har väl behövt detta.

pratade med någon som jag nämnde tidigare med vet det var min ängel och morfar som var där.
känns som mångudinnan med på nåt sett var närvarande underbart det kändes bra med allt besök och aktivitet i mitt sovrum av det andliga slaget fniss
jag skrattade var glad och kände tårar rinna så någon gjorde mig glad i allafall fasten jag ej miss något direkt om det. :)
häftigt var det allt!
om vi tror och vågar så får vi se en hel del
som ej kan ses annars
så konsten är att se det vackra i det osynliga,se dem som specialla gåvor och tacka för dem!
kramar och kärlek Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar