måndag 29 augusti 2011

Ni är inte ens värda marken ni går på!

kortfattat vissa är inte det vissa har inget värde dem där som sårar en som formar en som sandpapper dem förlorar sedan sitt värde!
vad är ett sandpapper som inga korn av sand har kvar för värde?

Stackars männískor som snackar skit om andra och försöker så desperat trycka ner andra
men det enda som kommer fram är hur smutsiga deras fingrar är.

Jag vart bra besviken idag irriterad ledsen pga skit snack
det är ej ens värda marken jag går på.
Det är inget att bli ens ledsen över så jag skakar av mig det det är inte liksom värt det.
så är det det finns loga personer där ute som inte har något värde i sig dem vill jag skick all min ljus till och så skickar jag tillbaka all den skiten dem gett ut till mig.för det är så lagen lyder.
och dessutom så försöka kan ni ju att smutsa ner mig men det kan ni ej

white goddess består ren som den hon är.
sanningen kommer alltid ikapp dem som är ond och falska.
Så har det alltid varit så kommer det alltid att vara.

Åter till avsändaren

ljus och kärlek till er alla ljus varelser i denna planeten

Selene Moongoddess white goddess

2 kommentarer:

  1. Kära syster,Vem har varit elak emot dig nu då? ska jag ta kvasten å sopa till dem?!!!Häxkramar!Korpen

    SvaraRadera
  2. Raven kära syster ja jag tog kvasten själv och skickade tillbaka smutsen samma väg den kom! ;) hihi you know never ever mess with crazy peoples and never with an witch! XD asg häxiga kramar Selene Korpen

    SvaraRadera