måndag 15 augusti 2011

Ny vecka!

Nya saker att ta tag i som väntar!

jag accepterar ej elaka komentarer utan jag skriver detta endast för att berätta min historia varför jag gör detta. så fortsätt läs om intresse finnes.
det är även reklam för det jag gör samt fakta om mig min butik detta inlägget kommer handla om.

Ska fråga mina grosister menade jag inte återförsäljare det är ju jag som är det till dem hahaha så går det när man skriver lite för fort,kolla om vi kan boka en tid så jag kan åka till dem snart.
Om dem ej var i Bali just nu och hälsade på hanverkarna kanske. :)
det märks.

Jag ser fram emot att åka till dessa underbara människor.
deras värme och kärlek hur dem bryr sig om andra är härligt att se i dessa äldre ögon som åkte på semester till Bali då såg dem svält elände och bestämde detta är ej rätt vi måste göra något.så föddes iden vi säljer det dom tillverkar.så på plats där då bestämma dem ska hjälpa dessa personer som bor så där och samtidigt få Sverige att engagera sig att köpa och göra nytta med nöje med utsmycka våra hem med deras fina hantverk.
Indianers hantverk.
Jag är glad jag är en del i det.,inget jag skäms över för jag vet pengarna gör nytta och jag vet dem kommer fram och jag har sett bilder och känner detta är rätt  (medialt)

Många vet ej vilken stor skillnad det gör och hur det går till skrev det på min facebook sida idag för att upplysa vad jag gör bara är en en liten del och att jag aldrig skulle sälja något som jag känner är fel.

jag skulle ej vilja sälja något där andra blir uttnyttjade samt barn som jobbar.
eller där djur slaktas för att glädja någon med dess skinn samt ben BARA.
så gör vi i Sverige vi använder ej djuren vi äter dem bara sen slängs dem iväg som sopor är det mänskligt ens rätt?
jag mår illa.

eller där träd skövlas för att göra möbler till oss även i Sverige tänk på vad ni köper.
därför jag skapade min butik jag använder mig av det som är begagnat för att göra om gammlat till nytt duger lika bra som nya möbler och i mina böler finens det kärlek en historia dem är ej bara tillverkade i maskiner i fabriker som odlar regnskog som vi behöver utan regn skogen där den hör hemma dör vi en dag och många arter djur dör för vi vill ha möbler.

är detta rätta tackter att skövla använda moderjord på tycker ni?
jag tycker ej det.


detta är en av sakerna jag säljer i min butik det är skinn mocca och ben allt används från djuret allt!här slänger man ej djuret då man tagit en del inte utan den användas omsorgsfullt av dessa indianer på bali.dem kan rista små mönster på benen ibland och även måla på moccan samt benen. vädligt vacker konstverk av  äkta konstnärer. som ska uppskattas och det gör dem i dess hem dem får chansen att komma till. :) <3
om ni vill kontackta oss om något.


jag jobbar hår tmed min butiks ide med det jag gör försöker nå ut med den mediala biten andliga biten hjälpa andra med rådgivning med samt spå dem ge vägledning även den biten är viktig.
samt att vi värnar om våra nästa och jorden,naturen moder jord.
om vi använder av det vi har så får vi ingen morgon dag.

så jag jobbar extra hårt som konstnär och butiksägarinna med att förmedla vi måste tänka om det är det whispering angels handlar om.
det är så många bitar i det som hör ihop många dörmmar som håller på att gå frammåt med.
att jag hittade en återförsäljare som var för god för att vara sann men det var sant jag kände detta är ju det jag jobbar för i Sverige såklart jag måste vara med på detta.
hjälpa andra hårt arbetande konstnärer.
som använder sig av djur men då för deras familj behöver mat men hela djuret all skin ben inget kastas dem gör ritualer då dem tar bort dessa djur.dem är deras familj,för familjens magar mätta.detta går djuren till främst.
sen dessa träd dem använder dem planterar då tre i dess plats om dem tar något först till sig själva sen till ev smycken för att få pengar.
ben mocca dem målas och görs om till vackra smycken väskor halsband drömfångare.
dem använder sig av kokosnötter mm inte hela träd alltid.

jag har fått se en stor förändring hos dessa hur dem bor nu och vilken nytta dessa pengar gjort.
deras flicka var sjuk han som hade sin lilla verkstad var tvungen att ha sålt sin verkstad som familjen levde på men så kom dessa grossister på en resa och ville hjälpa en liten flicka från att dö.dem hjälpte flickan och hennes fmailj nu har dem kvar sin verkstad och lever ett bättre liv.
ger deras barn det dom ej kunnat ge förut allt för att dessa två personer Hans och Ihreen gjort för dessa personer.
Dem är änglar som kom till rätt ställe i rätt tid.

Dem besöker dessa familjer jämt och är där hos dem lever hos dem i nån månad med dem.
Att se folk som har såna stora hjärtan det är underbart jag får ara med i ett hörn det är jag stolt över.

sen om andra säger i sin ovetskap att jag säljer saker som barn gör som ej får pengar och mm skit rent ut sagt det får stå för dem.
det gör mig ledsen folk ej tar reda på fakta så du som köper mina produkter jag har vet då vad ni får och vad ni gör.

jag gör även själv drömfångare charmbags som skyddstrutar som jag laddar med min kraft gör ritualer spec för mina drömfångare och för mian charmbags och skyddstrutar detta kommer från min släkt ur gamla läror som jag fått del av medialt.
jag gör pentagram plattor som jag gör starka mm.
detta gör jag för sånt här ej finsn där ute att få tag på så jag beslutatde att jag vill kunna göra sånt här för att nu kan jag äntligen hitta dessa saker för jag själv gör dem,vet oxå det är bra saker.
som ofast jag renat ,gjort om av andra saker.men en gammal sak har mer bra energi än en ny fabriksgjord.
vad är bättre än att använda äldre saker ,att återanvända?

så tänker jag och känner i mitt hjärta!


och jag ler för jag vet jag är en del i detta.
känner mig stolt över det.

ville bara skriva då många inte vet ville jag upplysa vad min butik står för vad mina mål är och som medial att jag känner efter tar reda på fakta om det jag säljer.
många butiker gör ej det

som med 
kläder är det päls hur och vart kommer dem ifrån hur behandlas ev djur här? är det tom hund o katt?!
möbler är det från regnskog som skövlats? hur många träd användes till dem möblerna hur mycket pengar går till regnskogen igentligen?
hur kött och ägg vart det kommer ifrån hur dem djuren behandlats?
hur många mil har dina frukter ägg kött grönskaer fraktakts?
hund o kattleksaker är dem gjorda på hundskinn kanske tom o katt skinn som är flådda levande?
dina kuddar har dem plockats på fjädrar från fåglar som är levande?

vad är fel vad är rätt?
jag följer för mig det jag känner är rätt.

ja jag färgar mitt hår.
jag gör ej det så ofta jag gör det jag kan och försöker hitta något allternativ tilldetta med.(mitt val alal har vi ju våra val.)

ja jag äter kött är jag mindre djur vän för det då?skulle ej tro det.
sen hur jag mår när jag äter kött vilket är bra men jag äter vegetariskt oxå men klarar mig ej på en kost utan kött jag har testat sen om det gör mig till en okänslig person så är det väl så folk får tycka.
jag är medial djur komunikatör dessutom.

jag hjälper djur människor så mycket jag kan.jag är tacksam för kläder mat huset jag bor i.
jag återanvänder jag sorterar sopor jag komposterar ,ska börja odla grönsaker en vacker dag själv.
jag gör det jag kan.

stänger av elen en stund och tvättar inte så ofta mer än nödvändigt.
jag använder ej bilen mer än nödvändigt jag försöker gå så mycket jag kan.

jag gör det jag kan
jag skickar tankar healing till dem som är sjuka och inte har det bra världen över.
samt min kärlek och ljus.
jag har många år tagit hand om djur och katter som farit illa.

jag gör mitt det jag kan.

det som gör mig förbannad nästan är folks okunskap om det jag gör.
personers elaka tungor spec.

så att jag skriver detta här och inte i whsipering angels bloggen det är för att jag skritivt liknande inlägg där för många år sen.
och för jag har andra läsare här.
så detta är en del i mitt liv.

att ge healing att jobba medialt,med människor samt djur att oxå hjälpa dem och naturen ,göra om saker mm.
jag har många jobb jag är den jag är.

nu sitter min hund här och vill leka!

så nu blir det bus

kram och all min kärlek
skriver ej detta för att vara elak utan för att bara skriva det jag känner och vet
istället för okunskap visa och dela med mig av min kunskap vad dem varor jag säljer vad dem gör för nytta,mm fakta.

Selene Mångudinnan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar