fredag 26 augusti 2011

Redo för helgen är jag med allt vad det innebär!

*Städa
*Marknader
*Ev åka och titta på hus det vita ;)
*Ha öppet i butiken
* Något mer nåt skoj med som bio det var länge sen sista harry potter måste jag se sen kan jag typ dö nej då men harry är bra och det känns livet ändras då han ej kommer vara en del i mitt liv nu kan jag ej skjuta på det längre blir att se bio i helgen sista filmen med harry där med basta har dessutom lovat morfar som ska hänga med jaaa han gillade den förra fnissar sötisen <3

ps såg han i natt oh morfar sa jg du är verkligen här <3 han lovade att visa sig för mig och min karl
så jag verkligen får bevis jag ej är tokig

vart besviken i morse
för morfar sa han visat sig för min karl men han såg väl ej han då antagligen stängd ska fråga han om saken
om han såg han så måste jag ej vara tokig eller så är han stängd eller så är jag tokig!!!!
ja så talar den inre tvekaren hos mig förlåt morfar jag vet du är där
jag är ju för fan medial. ;) asg

nej nu är vi redo för helgen allt vad den innebär för oss
alltid fullt upp fullt spikat med saker som ska göras inget slappa här inte eller festa.
nej nej jag är ju medial jag har hjärna jag kan ej supa! XD hehe

sån tråkis är jag.


kram och all min kärlek och ljus er väg

Selene Mångudinnan som ska antagligen på bio ikväll med två män hon älskar mest hennes morfar och hennes anamcara angel kan ej bli bättre XD *lycklig* <3

'
                                              till alla spec dessa två fantastiska män i mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar