måndag 15 augusti 2011

Regn!


regn som sköljer mig ren som döljer mina tårar som rinner ibland från mina ögon regn så helande så kall så varm så underbart renande och healande.
regn som kommer för himmelens alla änglar gråter.
regn bara vatten som rinner och spelar en underbar melodi som för en liten stund känns som en tröst som lugnar den som kan vara stilla och bara lyssna på sången som vill dig något.
regnet som kom som tog bort mina tårar blandat med sött och salt mina tårar av salt smälter in och försvinner så skönt så renande att få släppa på allt man bärt på
ibland har jag en smärta som ingen kan se då man ej ens orkar le så på med masken min för att bita ihop vara åter stark igen tills jag kan rena hela mig själv igen nästa gång åter jobbigt att vara stark när man har gråten där men man ej sig själv tillåter
snälla masken jag tar och bärs tolt för jag är stark jag klarar mig ett tag till och bär maksen jag är van vid men nu försvinn nu med regnet låt mig få känna så ta och försvinn med regnet ,ta med den smärtan jag ej behöver mer det som smattrar in bröstet mitt där mitt hjärta blottandes som har stora sår som läker av regnet åter mitt hjärta där finns som bär på allt jag sett varit i varit med om där det finns en del som behöver renas från smärtan min.från detta långa liv med många smärtor där i i mitt hjärta bor som
sorger som kommer och går vänner som lämnar en vänner man ej ser förens jag är hemma igen och när jag mig själv förlåter jag ej är så stark stadigt som ett berg som står stark
vänner kommer och går vissa består eller som går som följer dig som regnet som åter kommer och oh härliga regn som renar mig en en gång regn som helar mig åter som sköjer döljer mig ren och som mina tårar igen sköljer bort min mask tillåter mig att gråta ut igen regnet som är min vän som förstår som sköljer bort det onda det lessamma igen regnet den heliga vattnet så
regn oh regn den känslan att få komma hem du mig ger igen ork att orka lite mer igen visst saknaden må vara stor efter att få komma hem dem dagar jag är nere igen men du gör det bra igen så regn oh regn tack för denna reningen
Skrivet av Selene

Regnet faller bara ner här och det är
bara regn hos mig och jag har ingen kraft kvar jag ger så mycket hela tiden antagligen.

andas och liva mig är det jag borde göra.

ska väl se till att ta lite egen tid med snart.

snart börjar det då jag ska vara ensam om kvällen då min anam cara börjar sitt skift jobb igen.

bra kan ge mig egen tid till saker jag behöver det till. och långa nätter att skriva av mig på med det känns bra det med.

hunden är trött och det regnar.
får köpa en regn jacka allvarigt till han för han vill ej gå ut. fnissar. ;)
kanske omjag tar med katten utan hår hon som har kläder ibland om honn med får regnställ och grejer så går det nog få ut hunden med. ;) asg dem två det går ej skilja på dem dem pussas och leker fasten det är världens minsta katt mot en busig valp med långa ben så härligt att se vänskao fast den ej borde vara möjlig. ;) <3

skrev ett låååångt inlägg på min andra blogg en häxas dagbok om djur och mitt liv saker jag varit med om.
som jag växt av.
jag vill ej folk ska se mig som ett offer.ja visst det är tråkigt det som hänt och jag har mkt kvar än att jobba med.men jag är en vinnare så ska ni se mig inget annat! ;)

den kärlek jag får av så många jag blir överväldigad av det.

jag lever ett lugnt liv nja nu ljög jag det händer alltid något. :)
bra som dåligt med.som man lär sig av.

regnet smattrar det betyder svampen växer ska väl ut nång snart igen då. ;) härligt man får vara positiv.

då kan jag vara hemma inne och jobba utan dåligt samvete.

hunden är så nöjd som sover han och jag ska ju ut senare sen. :)

tittar en del på tvn för jag orkar ej jag mår ej så super duper nu.
ser på mediums som ska hitta döingar så deprimerande igentligen men såååå intressant.
dåligt ordval döingar personer som är försvunna som antagligen är döda.
har fått många jag ser upp till nu som är inom ska vi kallat samma branch?

jag jobbar på mitt sett.
och jag får träffa fått träffa en hel del folk som jag fått hjälpa till att förändra sina liv att gå vidare att få råd.
det är det jag saknar från mitt jobb nu.
men jag vet mitt nya äventyr börjar så fort jag tagit mig ur dimman.

ska kanske passa på att spå mig sjävl igen snart här.
spåddes en del i lammas.
men vill ha mer intensiv spåning på mig själv.

en ritual kanske våre på sin plats med.

det får bli min egen  tid det.

nu blir det egen tid

kärlek och ljus

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar