onsdag 24 augusti 2011

Rent äro snart häxans hus!


ska även rena mitt hem efter mina visningar känner det behövs
men idag ska jag även vädra ut och bränna rökelse så det luktar gott här. :)

så har lite att ta tag i men några timmars tid måste jag vara lite tystare för min andra hälft sover efter sin natt på jobbet.

vad skönt det hade varit med ett större hus där jag hade kunnat sköta mitt utan att störa min livs kärlek som sussar så gott i en annan våning! :)
Även haft butiken öppen mer och kunnat hålla igån tillverkningen samt ta emot mer sittningar hemifrån.
Tillslut kommer dagen D då jag öppnar på riktigt.
undrar vad jag ska heta då?
häxans hus eller butiken heter ju visserligen whispering angels det är bestämt sen länge men där jag spår mm det ska heta något lite häftigt!;)

Kommer ha plats för så mycket jag ej har nu.
Detta är en dröm därför är detta en viktig dag för mig/oss.
Rent hus ska häxan och hennes trollkarl ha. eller två trollkarlar finnes det ju i mitt liv det finns ju en willow med. ;)
Ev en till pga Merlin/Merlina det märks. ;) <3

Framtiden väntar det är allt jag vet nu den närmaste framtiden önskar jag att jag kunde göra en ritual som gjorde huset fint i ett svep.
Hade varit väldigt bra det.

Vart så ledsen igår då jag satte ut änglar ljuslyktor mm i hela huset för idag spec på ställen där vi ej haft inna.
så dödar/välter min hund ner den ena stora ängeln i svart. jag har ett par en i svart en i vitt så hela vingen gick ju i kras. :( ledsamt då dessa var minne på vår första början min fästmans och min..då vi köpte dem till vår lägenhet dem har vaktat oss.
så jag får väl se om det går att laga. vart mest sur och ledsen det var liksom onödigt. :(
ja lite onödigt han hade sett den på dagen hela dagen lång och onödigt jobb att städa upp det i paniken,stressen man annars har att hinna städa ett hus på en dag det är ganska så omöjligt men vi tar dem viktigaste bitarna och gör så fint vi kan på dem timmar vi har.

till helgen hinner vi nog med att putsa fönstren byta gardinerna med och även klippa gräset samt plocka all fall frukt.
ev lämna en sväng från vår kompost då den blir så full av grenar mm just nu. :(
ev koka något i kräm väg mos väg av äpplen och ev plommon. :) det märks.


En dag i taget.

Nu vara i nuet.

Håll i hatten för nu börjas det.
dammandet och alltet och senare även ska väl man soppa rent och sätta igång lite bra energier här med :P
nu ska man sätta på sig städoutfitten inte riktigt så fin som denna på bilden under men vi kan låtsas!;) hehe



Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar