torsdag 11 augusti 2011

into sculls! ;)




ja jag är väl det into sånt för jag gillar sånt skallar helt enkelt! XD
har ett par kraniums hemma från fåglar
en från kråka en från en nötskrika saknar en korp kranie såklart!

som ni såg på bilderna så
såg den senaste jag dragit hem från något ställe jag sprang på tjurskallen
den ser lite ond ut på första bilden men lovar han är snäll kanske tjurig menar dem har ju smyckat hans panna ansikte! :D

köpte den för jag gillar drakar mest för min anamcara föll för denna

så den hänger nu i mitt vardagsrum hunden var först rädd för den fnissar lite men den är ju rätt så stor.

men vackert hantverk gillar att man använder sig då av djuret om man nu ens måste ta bort det.
känsn somm den hör hemma här och kommer pryda vårt hem länge samt kanske vakta här hos oss den som är elak får ett horn i magen när den blir arg kanske så gäller vara snäll mot tjurskallen min! :D asg

ko kramar från en ko avgudare som köpte en tjurskalle istället? ;)
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar