fredag 12 augusti 2011

speciell extra stark fullmåne

imorgon fick jag reda på av en mycket god vän tack min vän du kloka häx vän och syster ;) <3



så vad passar ej bättre än då att skriva lite om mån ritualer saker man kan göra

eftersom Den är extra stark då kan man passa på att göra mån ritualer eller hitta på en egen men här är lite ideer vad man kan göra
baka små kakor kanske ;) det är ju gott treligt kanske med goda vänner eller familjen :)
be en önskan till mångudinnan hon kanske uppfyller den med :P
samt göra månvatten
ladda ens verktyg och smycken kläder mm
och andra ritualer
älska i månskenet om man vill bli fruktsam ex för då finnes det stor chans till detta ;) om man ber henne om detta så tror jag hon lyssnar på en om ens önskan är just det
dansa sjung för henne skriv en dikt ;) hihi tacka henne för allt hon ger oss det ska jag på mitt eget vis

niga för månen kan man med.
det var lite tips från mig det

förutom fullmåne så är det
imorgon är ett spec datum för mig och min älskade så det kommer nog bli en härlig promenad i månens sken imorgon och njuta av dagen fira månen och livet.

får se hur detta mer ska firas men magiskt kommer det bli.

så jag önskar er en magisk esbat
vacker fullmåne natt

måneljus och brus och kärleksrus passar bra då mångudinna lyssnar på våra önskningar och vad är vackrare än kärleken till sig själv och gentemot andra?!

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar