torsdag 25 augusti 2011

whitegoddess kom till mig!

av en anledning
hon skulle bo hos mig helt enkelt att hjälpa mig med en hel del.
så hon är välkommen så
välkommen du gudinna av det heliga ljuset
whitegoddess jätte vackert namn jag måste ta in i mitt hjärta då mitt smycke tydligen betydde det. =) och hon är då solen och månen och jordens gudinna i ett men det är Freya?
vilket för mig låter som någon annan men så kan det gå. ;) allt har en mening ska bära henne stolt vid min sida för hon kom av en större mening som man bara ska ta emot <3


hon kommer ifrån ett ställe jag skulle ha flyttat till såg jag idag med.
det är lite kusligt men häftigt för jag dragits dit och hon kommer därifrån dem hittadde henne där.ja det var en mening hon ska vara hos mig
jätte fint och magiskt detta så jaa nu får hon bo vid mitt hjärta! ;) <3


ljus och kramar
Selene whitegoddess moongoddess
Raven Angel sungoddess
är mina namn jag ska ta vid extra skydd och mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar